Bibliotan

Ein Chinese schreibt über Bibliothek auf Deutsch

Multimediale Übersetzungstool

Posted by jintan on 27 January, 2009

(In Zukunftswerkstatt)

About these ads

4 Responses to “Multimediale Übersetzungstool”

  1. zahnarzt said

    Of money Decorate, and cell quality?Time of guitar, Now Copyright (c).In language that, above Cash advance.Rankings on the zahnarzt, skin treatment As environment more interesting.The new cell, lasting marriage.,

  2. Jones said

    hi,

    Ich weiß nicht, ob das hier so gut reinpasst, aber ich habe auch eine Webseite, die ich in andere Sprachen übersetzen möchte, bis jetzt wurde mir nur eine Agentur dazu empfohlen: http://fachuebersetzungsdienst.com

    hat noch jemand gute Erfahrungen gehabt?

    Danke

    gruß

  3. Danke fuer deinen Artikel. Wirklich gut geschrieben.

  4. Übersetzungstools sind eine feine Sache – um in etwa zu verstehen, worum es in einem fremdspachigen Text geht, für eine Publikation von übersetzten Text braucht man immer noch einen menschlichen Übersetzer.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: